heejjj!!!<333

Hej igen ja har kommit hem från att varit me min kompis Sarah
vi va ute sen gick vi t fotbollsplan vi spelada inte fotboll aja sen så gick vi typ där ja bor o där spelade vi pricken lr hure stavas vi hann nt köra klart-.- men ja tror att ja skulle vinna:) aja snart ska ja lägga upp bilder yeah!!!nu ska ja iaf duscha o göra mig i ordnig de e skolavslutning!!!!
ja älskare!!!! ja har bestämt mig för att ha kläning från gina!!! kan kanske ladda upp bild imorn på mig!!!!;D måste gå o göra mig iordning!!!
puss&kram önskar Sara (ska blogga imorn)


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha ja ska också ha en kläning ;P

2010-06-08 @ 22:42:38
Postat av: sara

okej

2010-06-10 @ 12:00:01
URL: http://saaarraass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0